Selvværdets uundgåelige balanceakt i en uoverskuelig verden #comixinnordjyske







Hej comixfreak,

Jeg har torsdag 11. juli haft møde med Nordjyske Stiftstidende om det her One-Shot 24-siders magasin, som 1) skal synliggøre tegneseriekulturen i Nordjylland, og 2) skal markedsføre segmentet ComixCraft på OrdKraft 2021.

Jeg har aftalt med Nordjyske, at der er reserveret en dato for udsendelse (4. april 2021). Jeg har en del arbejde med at få svoret journalister og Forlag til at bidrage. Og så har jeg en masse fundraising at lave (ca. 140K).

Jeg vil til august skrive direkte til nogle af jer tegneserietegnere/-forfattere, der følger ComixCraft på Facebook, for at høre, om I vil være med til at få pressedækning. Og måske være foredragsholder på OrdKraft.

Jeg har også kontakt til anmeldere, som skal anmelde nogle aktuelle udgivelser.

Jeg har tidligere talt med kreative folk om det her med markedsføring. Hvis der kan rejses 140K, er det så ikke bedre, at det går direkte til de kreative? Jeg vælger at se på det sådan her: Med markedsføring og omtale har comix som nicheområde bedre chance for at få solgt albums, udgivelser eller abonnementer.

Jeg arbejder videre.

God sommer  Tem



Comments